Vårväder

Lite dålig bloggning här, jag vet men har bara inte orkat. Fjällen var helt underbar! 15 av mina släktingar kom på onsdagen till stugan och jag hade redan bestämt mig för att åka hem på torsdagsftermiddagen eftersom jag redan kom på måndagen. Lyckligtvis fick jag med mig min kusin på vägen hem så slapp åka själv igen. I lördags jobbade jag min första riktiga dag efter praktiken och det gick bra. Lite läskigt att man plötsligt blev helt själv och hade ansvar över ett helt hotell men det blev inga katastrofer så det ser jag som godkänt haha. I söndags blev det Birsta med mamma och jag köpte ingenting... kul. Denna vecka började skolan igen och nu har äntligen vårvädret börja kommit fram! Skönt!
 
Nu ska jag på yoga med min älskade träningsvärk, önska mig lycka till
Har inga bilder just nu så få bli en gammal bild sen sommaren -11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0