Spara pengar

Har beställt hem alldeles för mycket från internet förra veckan så snart förväntar jag mig en chock när grejerna väl kommer hit. Farligt att ge mig en bra lön, farligt farligt. Måste spara till Stockholm i helgen, Italien om 3 veckor och Spanien om 4 veckor. Hur ska detta gå ihop? Bra fråga. 
 
Idag var dagen skön och jag hann även med att åka till CUL och prata med yrkesvägledaren så nu ska jag skicka in ansökan till att plugga till 2 ämnen jag inte har kunnat fått. Om allt går enligt planerna är jag klar på 12 veckor och det känns så himla skönt! Efter skolan kom mamma och pappa hit och fixade lite på balkongen och sedan var vi på Italienmöte på skolan. Känns mer peppande nu kan jag säga.
 
Kommer vara svårt att överträffa denna resa med mina bästa bruds i Spanien. Fan vad kul vi hade. Saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0